Yrityksemme ensimmäinen blogiteksti lienee oikea paikka kertoa alkutarinamme. Tuntuu hienolta kirjoittaa tuo lause.

Yrityksemme, eli minun ja Tuomaksen yhteinen yritys. Olemme molemmat unelmoineet jo pitkään täysipäiväisestä yrittäjyydestä. Olemme perustaneet ensimmäiset yrityksemme jo lapsina. Minä avasin kaupan, Tuomas myi jääkiekkokortteja ja varusteita. Matkan varrella olemme tehneet useita eri myyntialan tehtäviä. Vaikka olemme saaneet olla mukana hienojen yritystarinoiden matkassa, molemmilla on silti aina kytenyt palo yrittäjyyttä kohtaan. Nyt olemme vihdoin hypänneet unelmista tekoihin.

Uskomme, että olemme löytäneet palvelut, joita yritykset aidosti tarvitsevat. Pitkään olemme pohtineet, mitä tarjoamme. Mitä lisäarvoa annamme asiakkaillemme? Meille on tärkeää vastata kysyntään ja olemme kartoittaneet useiden yritysten liiketoiminnan kehittämisen tarpeita. Näistä tarpeista motivoituneina omaa tekemistämme kuvaaviksi avainsanoiksi olemme valinneet: #konkretia #kaupallisuus #konseptointi ja #mynninmuotoilu .

Yrityksemme alun tarina on todennäköisesti melko perinteinen. Olemme pallotelleet bisnesideoita meille rakkaiden aiheiden parissa. Olemme jutelleet, mitä haluaisimme tehdä ja mikä saa meidät itsemme syttymään. Olemme myös pohtineet, kuinka paljon myynnissä ja sen johtamisessa olisi kehitettävää. Myyjät kaipaavat tukea ja apua, eikä yrityksen kiireinen arki läheskään aina mahdollista tätä. Usein yritykset tarvitsevat apua myös myynnin kasvattamiseen, myyntistrategian kehittämiseen tai mahdollisesti lisäkäsiä lainaksi. Nyt näitä tarpeita varten on MYYNTITULI Oy.

Aloimme rakentaa ideaamme ja into tehdä myynnin parissa vei niin pitkälle, että nyt saan kirjoittaa tätä. Meitä vie eteenpäin ajatus siitä, että teemme myynnistä paremman ja autamme yrityksiä, myynninvetäjiä sekä myyjiä pääsemään parempiin tuloksiin.

Toivoaksemme blogimme ja muutkin päivityksemme tarjoavat kiinnostavia näkemyksiä myynnistä, markkinoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä. Haluamme avata oppimaamme ja ajatuksiamme. Kirjoituksemme saattavat pitää sisällään ironiaa, jätämme tämän tulkinnan täysin lukijan vastuulle 😉 Toivomme, että tekstimme saavat aikaan keskustelua myynnistä ja tuovat vinkkejä, joita kukin voi käyttää omassa myyntityössään.

Tässä me nyt olemme, MYYNTITULI, valmiina sytyttämään myyntisi!