buukkaus

Uusasiakashankinta – eli tuttavallisemmin buukkaus

MYYNTITULI Oy:n palveluihin kuuluvat laadukkaat B2B-tapaamiset. Ammattitaitoiset ja erittäin hyvän energian omaavat myynnin ja asiakaspalvelun ammattilaiset sopivat tapaamiset asiakkaidemme myyjien kalenteriin.

Tapaamisten sopiminen, tuttavallisemmin buukkaus, on erittäin toimiva tapa uusasiakashankinnassa. Palvelu on yritysten väliseen kauppaan tarkoitettu. Vankka kokemuksemme takaa laadukkaan tapaamisen toteutumisen.

Vahva taustamme B2B-myynnistä kuin myynnin johtamisesta takaa erinomaisen laadun. Tiedämme millainen on laadukas buukkauspuhelu, mitä myyjät tarvitsevat ja kuinka myyntiä menestyksekkäästi sekä johdetaan, että kehitetään. Me menestymme, kun asiakkaamme menestyy. Sitoudumme 100 prosenttisesti asiakkaamme menestyksen tukemiseen.

buukkaus_referenssi_ilkka

Suosittelen täydestä sydämestäni Myyntitulta ja sen buukkauspalvelua kaikille, jotka haluavat vauhtia omaan myyntiinsä ja tukea myyntifunnelinsa alkupäähän. Buukkauspalvelun avulla myyjien kalenterit eivät kaikista kiireisempienkään viikkojen jälkeen ammota tyhjyyttään, kun aikaa omalle prospektoinnille ja buukkaamiselle ei ole ollut tarpeeksi. Myyntitulella ymmärretään myös haastavampia markkinatilanteita ja ymmärretään ja osataan kiteyttää asiakkaan kilpailuetu erinomaisesti myyntitapaamisten aikaansaamiseksi.

Annaelina Gröhn-Pitkäkoski, Myyntipäällikkö

 

gronlund-palvelut

Yhteistyö Myyntituli Oy:n kanssa on aina ollut mutkatonta! Aidosti asiakaslähtöinen Myyntituli on ollut liiketoimintamme kehittämisessä äärimmäisen tärkeä tuki. 

Myyntitulen myyntikoordinaattorit ovat buukanneet kalenteriimme tapaamisia yhdessä valmistellun kohderyhmän mukaisesti. Kohderyhmätyö yhdessä myynnin ammattilaisen kanssa on ollut selkeää ja se on sopinut yrityksemme tarpeisiin hyvin. Myyntituli Oy:n myyntikoordinaattorien kanssa asiat ovat sujuneet hyvin ratkaisukeskeisesti ja työssä on aina näkynyt ilo ja laatu.

Voin suositella Myyntituli Oy:n tiimiä lämpimästi liiketoiminnan tuen kumppaniksi!

Tiina Holopainen, toimitusjohtaja


Suosittelen Myyntitulen buukkausta sellaisille yrityksille, jotka haluavat helpottaa oman myynnin tekemistä. Valmiiksi sovitut tapaamiset oikealle kohderyhmälle antaa myynnille paremmin aikaa keskittyä myyntitilanteisiin ja muihin myyntiä kehittäviin toimenpiteisiin.

Tommi Kauppinen, Sales and Recruiting consultant

Miksi buukkaus?

 

Uusien asiakkaiden hankkiminen voi olla monimutkainen prosessi. Se edellyttää muun muassa potentiaalisten asiakkaiden tunnistamista, heidän tarpeidensa ymmärtämistä, asiakkaiden kontaktoimista ja lopulta muuttamista maksaviksi asiakkaiksi. Monesti buukkaaja voi helpottaa myyjien työtä myyntiprosessin alussa ja siten auttaa yritystä menestymään.

 

Tässä kolme syytä, joiden takia yrityksesi kannattaa harkita buukkausta:

 

  1. Tehokkuus: Yksi buukkauksen kiistaton hyöty on tehokkuus. Henkilö, joka keskittyy vain valikoidun kohderyhmä läpikäymiseen ja tapaamisten sopimiseen, nopeuttaa myyntiprosessia merkittävästi. Panostaminen myyntiprosessin alkupäähän ja siten useampi sovittu myyntitapaaminen, voi myös johtaa myyntimäärän kasvuun.

 

  1. Osaaminen: Sen lisäksi, että buukkaaja keskittyy vain tapaamisten sopimiseen, hänellä on myös valtavasti myynnillistä ammattitaitoa erityisesti tästä myyntiprosessin vaiheesta ja on siten alansa ammattilainen. Tämän vuoksi hän saa aikaan tuloksia. Meillä buukkaajat osaavat kommunikoida laadukkaasti kohderyhmästä riippumatta ja muotoilla viestintänsä kohderyhmän mukaisesti.

 

3: Markkinoinnin tuki: Buukkausta voidaan hyödyntää myös erilaisten markkinointikampanjoiden tukena, esimerkiksi uusien tuotteiden lanseeraamisen yhteydessä tuomassa lisäpotkua myyntiin tai uuden kohderyhmän kontaktointiin. Myös vaikkapa kokonaan uutta yritystä perustettaessa buukkausta voidaan käyttää tehostamaan asiakkaiden hankintaa.

 

Miten ulkoistettu buukkaaja voi auttaa yritystäsi uusasiakashankinnassa?

 

Moni yrittäjä on voinut kokea, että aika ei tunnu riittävän kaikkeen, mihin haluaisi sen riittävän. Esimerkiksi pitkän työrupeaman jälkeen myynti on voinut jäädä vähemmälle, eikä tapaamisia uusien potentiaalisten asiakkaiden kanssa olekaan sovittuna. Myös suuremmissa yrityksissä voidaan kokea, että aika ei riitä muiden työtehtävien ohessa kylmäsoittoihin ja tapaamisten sopimiseen. Ulkoistettu buukkaaja voi olla ratkaisu tällaisessa tilanteessa. Asiakkaiden hankkimisessa voi olla myös muita haasteita, joissa buukkaaja voi auttaa.

 

On hyvä harkita ulkoistamista vaihtoehtona silloin, kun tarvetta lisätyövoimalle olisi. Ulkoistamalla buukkaamisen, voi säästää esimerkiksi rekrytointikuluissa tai työntekijöiden kiinteissä kuluissa. Etenkin jos lisäkäsien määrän tarve vaihtelee, buukkauspalvelun hyödyntäminen voi olla kannattavaa. Koska maksat toteutuneiden tapaamisten mukaan, et maksa turhia kuluja, joista ei seuraa myynnin kasvua.

 

Sen lisäksi, että buukkaaja tuo ammattitaitonsa yrityksesi avuksi asiakashankintaan, se jättää yrittäjälle enemmän aikaa keskittyä siihen, missä hän on parhaimmillaan. Kun buukkaaja on saanut sovittua tapaamisen, myyjän on hyvä jatkaa siitä. Asiakas on silloin jo lähtökohtaisesti kiinnostunut tuotteesta tai palvelusta ja myyjä voi antaa asiaosaamisensa loistaa, kun buukkaaja on jo saanut asiakkaan kiinnostuksen heräämään.

Kaikissa yrityksissä uusasiakashankintaan käytetty tulokseton työmäärä vähenee ulkoistamisen myötä, johtaen hyviin tuloksiin.

Millainen on MYYNTITULI Oy:n laadukas buukkauspalvelu?

Myynnin ammattilainen on luonut kohderyhmän, joka on hyvin mietitty. On kaikkien etu, että soitto menee oikealle henkilölle ja asia on ajankohtainen.

Buukkaaja on myynnin ammattilainen, joka osaa kommunikoida niin suurten yritysten päättäjien, kuin kiireisten yrittäjien kanssa.

Tapaaminen toteutuu lähes poikkeuksetta. Toki sairastumisia tapahtuu ja ennalta-arvaamattomia tilanteita. Näin käydessä buukkari siirtää tapaamisen uuteen ajankohtaan, jolloin myyjän ei tarvitse huolehtia uudelleen aikataulutuksesta.

Mitä MYYNTITULI Oy:n buukkauspalvelu sisältää?

Buukkauspalvelu on kuukausittainen palvelu. Asiakkaalle sovitaan esimerkiksi 15-80 tapaamista kuukaudessa. Sovittu määrä tapaamisia voidaan jakaa useamman myyjän kesken. Laskutus tehdään toteutuneiden tapaamisten mukaan.

Buukkauspalvelu on mahdollista hankkia myös sopimalla tietty tapaamismäärä. Teemme tapaamisia 20, 40 ja 60 tapaamisen paketteina. Tämä palvelumalli sopii esimerkiksi markkinointikampanjan tueksi.

Buukkauspalveluun on myös tarjolla erityinen Premium-palvelu. Tässä palvelussa tapaamiset sovitaan Suomen suurimpiin yrityksiin, kohdennetuille päättäjille.

Buukkauspalvelun hinta koostuu aloitusmaksusta, kohderyhmien lataamisesta sekä tapaamisten määrästä. Tapaamisten hintaan vaikuttaa asiakkaan toimiala, maantieteellinen laajuus ja erityisesti kohderyhmä.

Käytämme evästeitä tarjoamamme sisällön ja mainosten räätälöimiseen, sosiaalisen median ominaisuuksien tukemiseen ja kävijämäärämme analysoimiseen.